Serwis Dell

Serwis TiO.pl jest Punktem Przyjęć Autoryzowanego Serwisu DELL.

Za naszym pośrednictwem można oddać sprzęt firmy DELL do naprawy serwisowej, który przekazujemy do Autoryzowanego Serwisu DELL w Polsce. Wszystkie naprawy gwarancyjne na zakupione u nas produkty firmy DELL są całkowicie bezpłatne (oczywiście jeżeli sprzęt nie został uszkodzony z winy użytkownika).

Przyjmujemy również sprzęt do napraw pogwarancyjnych po wcześniejszej konsultacji telefonicznej.
 

W przypadku dodatkowych pytań w sprawie posiadanego na gwarancji sprzętu DELL polecamy kontakt z infolinią techniczną producenta:

Infolinia techniczna DELL

Podstawowe wsparcie techniczne
tel.: 22 579 57 00
8:00 - 17:00 Pon - Pt

ProSupport
tel.: 22 579 57 77
24h x 7 dni w tygodniu
8:00 - 17:00 Pon - Pt - Po polsku.

Pomoc w języku angielskim dostępna w rozszerzonych godzinach.

Serwis TiO.pl jest Punktem Przyjęć Autoryzowanego Serwisu DELL.